pondelok 4. februára 2013

Granny squares

Kedže už čiapky, šále, nákrčníky a rukavice mal pomaly každý v rodine :D rozhodovala som sa do čoho ďalšieho sa idem pustiť.


Nápadov by bolo neúrekom ale otázka bola, čomu dať prednosť :D Nakoniec to vyhrala deka. Po internete ich je neúrekom a tých vzorov nádherných tiež.... tak a bola ďalšia dilema, že aký vzor. A aby toho nebolo málo, ďalšia otázka, že aký materiál zvoliť, aby to nezruinovalo rodinný rozpočet :D


Na začiatok som si teda vybrala základný vzor Granny squares, príde mi v celku jednoduchý a vytvára naozaj krásny vzor. Všetky možné farby z materiáliku Red Heart a Elian mimi budú dúfam ok, aj keď by sa určite hodil nejaký pevnejší materiál - ako som sa už stihla dočítať... ale mám v zálohe nápad, že celú deku podšijem, ak by bola v konečnom výsledku veľmi jemná.


Takže mám čo robiť keď komplet deka uzrie svetlo sveta... a k tomu ešte, je na ceste ku mne krásna Drops Paris, z ktorej by som rada urobila kabelku švagrinej k meninám :)


Treba mi veľa veľa veľa štvorcov ...












A takto sa mi to pomaličky kopí ... veľká cesta ešte predomnou :D




Prajem vám úspešný štart do nového týždňa,
Janka G.

Žiadne komentáre: